سفارش تبلیغ
صبا ویژن

SQL چیست؟

SQL یک زبان استاندارد برای دسترسی و دستکاری پایگاه های داده است. SQL مخفف زبان پرس و جو ساختاریافته است و برای برقراری ارتباط با پایگاه داده ها استفاده می شود. این زبان استاندارد برای سیستم های مدیریت پایگاه داده رابطه ای مورد استفاده قرار می گیرد. 

دستورات SQL برای انجام وظایفی مانند به روز رسانی داده ها در پایگاه داده یا بازیابی داده ها از پایگاه داده استفاده می شود. برخی از سیستم های مدیریت پایگاه داده رابطه ای رایج که از SQL استفاده می کنند عبارتند از: Oracle، Sybase، Microsoft SQL Server، Access، Ingres و... می باشد.

 

SQL SERVER چیست؟

SQL Server یک سیستم مدیریت پایگاه داده رابطه ای است که توسط مایکروسافت توسعه پیدا کرده است. به عنوان یک سرور پایگاه داده، یک محصول نرم افزاری است که وظیفه اصلی ذخیره و بازیابی داده ها را طبق درخواست سایر برنامه های نرم افزاری دارد، که ممکن است روی همان رایانه یا رایانه دیگری در یک شبکه اجرا شود. 

 

مزایای SQL SERVER 2019

  1. نصب آسان
  2. عملکرد پیشرفته
  3. نسخه SQL Server
کاربرد SQL SERVER در دنیای تجارت
بسیاری از مشاغل دارای داده و اطلاعات حساسی مانند مشخصات شخصی مشتری و یا پروژه ها، اطلاعات مالی و یا اطلاعات امنیتی و محرمانه هستند که حفاظت از این اطلاعات، اهمیت بسیار بالایی دارد. اینجاست که آموزش sql server به کمک این مشاغل و افراد می آید. 
آموزش sql server به شما این امکان را می دهد که در تمامی این شرکت ها به عنوان متخصص پایگاه داده مشغول به کار شوید و خیال کار فرما را از امنیت ومحافظت داده های ذخیره شده، آسوده کنید.